שירותים
 נשמח לספק לכם יעוץ ומידע מקצועי בנושאי העיצוב והפרסום. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר. אנחנו מודים לכם על התעניינותכם. 

תהליך בניית מותג - זהות תאגידית - יצירת נוכחות בדפוס ובאינטרנט

החברה שלך היא אחת ויחידה מסוגה


חברות גדולות מבינים את חשיבותו של המיתוג.

איך עיצוב נהדר יגרום לאנשים לאהוב את החברה שלך?

לחברות START-UP ולעסקים קטנים, מיתוג יכול לעתים קרובות לקחת מושב אחורי לשיקולים אחרים, כגון מימון ופיתוח מוצר. זו טעות, כשמותג של .חברה יכול להיות מפתח להצלחתו


מיתוג הוא מפתח להצלחה עסקית. זוהי הדרך המהירה ביותר עבור החברה שלך כדי להביע את מה שהיא ומה היא יכולה להציע.
לוגו ומיתוג הוא פני החברה אל העולם. איך השם של החברה בא לידי ביטוי מבחינה ויזואלית באמצעות לוגו, איך החברה נתפסת על ידי לקוחותיה .הקיימים והפוטנציאליים


מותג הוא סוג של הבטחה. זהו סט של עקרונות יסוד כפי שהובן על ידי כל מי שבא במגע עם החברה.
המותג של אפל הוא דוגמה מצוינת. הלוגו של אפל הוא נקי, אלגנטי, ומיושם בקלות. בשלב מסוים החלה החברה להשתמש בלוגו תפוח מונוכרומטי (בניגוד לפסי הקשת), דבר המסמן עידן חדש עבור אפל. מיתוג חכם מאפשר שינוי בכיוון, בזמן וממשיך לבנות את המוניטין שלה. תחשוב על איך שראית במשך השנים את המותג בפרסום, תערוכות, אריזות, ועיצוב מוצר. זה ייחודי וזה מוסיף הבטחה מסוימת: איכות העיצוב ונוחות שימוש.
"מותג יוצר אצל אנשים תחושת בטן מסויימת. כאשר יש שני אנשים או יותר שיש להם את אותה תחושה, יש לך מותג. אתה מקבל תחושה זו באמצעות עיצוב חכם, שיוצר את החוויות שיש לאנשים עם המותג. כל מה שאתה עושה יוצר את חוויית המותג" - רוברט ברונר.


המטרה היא להפוך מותג של חברה לייחודי, ניתן לזיהוי, ולהקרין את התמונה הרצויה. במשך זמן, מותג יכול לעשות את החברה לשם דבר על ידי זיהוי המותג בצורה פשוטה או בצבע. כדי ליצור מותג לחברה, מעצב צריך להבין באופן מלא את מטרות הארגון, הענף בכללותו, לעבוד וליצור את החומרים המתאימים כדי לייצג את החברה.


לוגו מבטא אלפי מילים דרך שימוש מינימלי בצורה ובצבע, מספר ללקוחות פוטנציאליים על מוצרכם או חברתכם, לכן הוא צריך להיות קליט וייחודי, כך שלא רק יעזור ליצור רושם מקצועי, אלא גם יעודד תחושות חיוביות והזדהות עם המותג או החברה.

לאחר תהליך של אסטרטגיה וחשיבה עיצובית אנו יוצרים בסיס שיווקי ברור וייחודי, דרכו אנו מעבירים את המסר הנכון, באופן המבדל ביותר, ובקרב קהל היעד הנכון.


אופן העבודה


הגדרת המשימה ופיתוח אסטרטגיה שיווקית
א. הכרת המותג עד לחשיפת העיקר והגעה היישר למהות ולזהות שלו. 
ב. בדיקה של מכלול הקשרים עם הלקוחות וקהל היעד. 
ג. למידה להבין מהן ציפיותיהם של לקוחות. 
ד. איסוף נתונים אודות המתחרים, תנאי השוק ופרופיל המותג. 
ה. בניית קונספט של החברה או מוצר על בסיס הנתנים שנאספו. 


פיתוח שפת המותג - עיצוב • 
העברת האסטרטגיה-קונספט שפותחו לשפה ויזואלית -עיצובית כדי להשיג "מראה ותחושה" נכונים.

 

"עיצוב הוא שינוי כוח לשיווק ההמוני שלנו"
ג'ון סקאלי מנכ"ל לשעבר, פפסי ואפל.                               

"עיצוב גדול הוא יצירת מערכת יחסים עמוקים עם הלקוחות שלך. אם לא,

אתה פגר מהזמן שהולך קדימה... "
ביל ברנט מנכ"ל, תכנית עיצוב, אוניברסיטת סטנפורד

"עיצוב הוא מאבחן האחרון הגדול, ועם זאת כל כך מעטים באמת מבינים את זה".
   ריי ריילי העיצוב GM, בידור והתקנים, מיקרוסופט